May. 18, 2018

... prihod …

Grški Jonski otok Lefkada … mi mu pravimo Lefkas, imenujejo ga pa tudi Lefki, kar pomeni »lepi«.
Otok Lefkas je po vrsti moj peti otok, na katerem sem letovala in si ga ogledala skoraj v celoti.Big Grin Če se ozrem nazaj in primerjam vse obiskane grške otoke, lahko rečem, da je ta otok eden mojih lepših … morda tudi zato, ker je precej zelen, predvsem pa so me fascinirale plaže zahodne obale otoka Lefkas s čudovito turkizno barvo morja.Love
Kot običajno sva tudi tokrat krenila na pot iz letališča na Brniku in po precej kratkem poletu, ki je trajal le dobro urco, smo že pristali na letališču Preveza, ki je sicer na celini, ampak se nahaja v bližini otoka Lefkas, otok Lefkas je namreč s celino povezan z krajšim mostom in je tako dostopen po cesti. Skratka, na letališču Preveza so nas ob izhodu usmerili na pravi avtobus in po približno dvajsetih minutah smo se že vozili po otoku, najprej mimo istoimenskega mesta Lefkada, nato pa smo se usmerili naprej proti zahodni obali otoka proti vasici Agios Nikitas. Med potjo smo si lahko že malce ogledali severni del ter delček zahodne obale otoka,Wow vodička pa nam je medtem opisovala otok, nam pripovedovala anekdote ter nam posredovala razne informacije. Ob vasici Agios Nikitas je avtobus obrnil (tukaj je izstopilo nekaj turistov) in vračali smo se po isti poti nazaj … v smeri proti mestu Lefkada, ki smo ga nekaj časa lahko opazovali tudi iz višine, saj je cesta speljana po hribu, vožnjo pa smo nato nadaljevali ob vzhodni obali otoka Lefkas vse do letovišča Nydi, kjer se je nahajal tudi najin hotel. Izstopila sva iz avtobusa in na hitro sem »prečekirala« okolico … prvi vtis je bil kar dober.Smile Po nekaj metrih sva stala pred vhodom hotela … pravzaprav je bilo to območje obkroženo s hoteli.
Hotel, v katerega sva vstopila, je bil sicer preprost, je pa deloval precej domače.  Pristopila sva k recepciji in zelo prijazna receptorka je ob vpisovanju kmalu ugotovila, da nekaj ni v redu … najino sobo so namreč dali drugemu paru,Confused kajti za isto sobo so bile narejene dve rezervacije. Hitro je šla v »akcijo«, da nama najde drugo sobo, medtem pa naju je povabila v bar, ki se je nahajal zraven recepcije, kjer so nama postregli s pijačo. Ker je hotel stal tik ob plaži, prav tako bar, sva medtem uživala ob pogledu na morje.{#smileys123.tonqueout} Receptorka je zadevo kar hitro uredila, tako sva dobila sobo v sosednjem hotelu, le nekaj metrov naprej, poleg tega so nama ponudili gratis klimo za ves teden, ki jo je potrebno sicer doplačati.
Kot sva kasneje ugotavljala, se dogajajo tudi takšne neprijetnosti, kajti rezervacije se pošiljajo iz različnih agencij in raznih spletnih povezav, ampak zadeve znajo lepo urediti, običajno že predhodno, tokrat je pač bilo v zadnjem trenutku.Blink
Skratka … vse se je lepo uredilo, sobo sva dobila … čakala naju je le še plaža Love… ter seveda celoten otok … Big Grin

… več naslednji petek … {#smileys123.tonqueout}

… do takrat pa prisrčen pozdrav Heart… Ljubica Smile

May. 25, 2018

... letovišče Nydri …

Nydri je največje letovišče na otoku Lefkada (Lefkas), skozi katero poteka glavna cesta vzhodnega dela otoka, ki pa se vsak večer v predelu centra letovišča zapre (promet se namreč preusmeri na stranko cesto) in glavna cesta se za nekaj ur spremeni v sprehajalno promenado, ob kateri so številne trgovinice, manjše pekarne, lokalčki, otroški zabaviščni park …  na nasprotni vzporedni strani … ob morski strani pa se v precej dolgi liniji vrstijo različni lokali, taverne ter restavracije, ki poleg domače tradicionalne grške kuhinje ponujajo tudi tuje dobrote, kot je na primer italijanska kuhinja. Skoraj celotno letovišče Nydri sva seveda raziskala že prvi dan. Big Grin
Ob prihodu v hotel in po namestitvi je bila ura že pozno popoldan in zaradi vožnje, ki je navsezadnje v celoti trajala kar dovolj dolgoConfused, čeprav je bil let kratek, sva že čutila lakoto. Najin hotel je stal tik ob plaži in sva jo lahko videla tudi iz najinega balkona … nekaj korakov … in že sva stala na njej.Smile Prodnata plaža se je pričela na nekakšnem manjšem polotočku in se razprostirala skoraj do centra letovišča. Palme, drevesa in drugo visoko zelenje je dajalo prijetno senco ob celotni plaži, na kateri so bili postavljeni ležalniki s senčniki, poleg pa so se pod zelenjem na vsakih nekaj metrov nahajali lokalčki in bari hotelov, ki so stali zraven. Do centra letovišča sva šla kar ob plaži in nedaleč naprej sva že stala na glavni cesti, ki je bila tisti trenutek še odprta za promet. Center sva si le na hitro ogledala, saj sva želela najprej na večerjo.{#smileys123.tonqueout} Napotila sva se na drugo stran … na predel ob obali, kjer so se vrstile taverne … prijetne na pogled … ene okrašene z izredno bogatim zelenjem, druge s privlačnimi svetilkami, tretje spet kako drugače … »no, to je tisto, kar sva iskala!!! Wild… sva komentirala in si izbrala eno izmed njih … nama ustrezno ... se prijetno namestila in si naročila … nekaj grškega seveda. Big Grin
Ker je taverna stala nedaleč od morja, sva ves čas lahko opazovala dogajanja »na« in »ob« morski promenadi. WowOb celotni obali se namreč nahaja pristanišče in videla sva lahko različne ladjice … večje in manjše, ki so se na morski gladini rahlo pozibavale, po promenadi pa se je sprehajalo čedalje več turistov, ki so prav tako kot midva šli v iskanje primernega prostora za večerjo.
Po odlični in malce zgodnji večerji sva se odločila, da se bova še sprehodila ob obali in si ogledala dogajanja od blizu … namreč, v daljavi sva videla večje ladje in gruče turistov, ki so se gnetli ob njih. Pristopila sva bližje in videla napise na ladjah … bile so turistične ladje namenjene za dnevne izlete. Na vsaki izmed njih je pisalo, kam je namenjena in kdaj je odhod. Seveda sva se odločila, da greva na kakšen izlet tudi midva,Big Grin sicer ne takoj naslednji dan, ampak v naslednjih dneh pa zagotovo. Smile
Večer na obhodu po letovišču Nydri je hitro mineval, mimoidočih turistov je bilo sčasoma čedalje manj … in tako sva tudi midva kmalu za njimi zapustila »prizorišče« in se odpravila nazaj v hotel.
Za naslednje jutro pa je bil plan izposoja avtomobila … {#smileys123.tonqueout}

… prisrčen pozdrav Heartin čudovit teden vam želim … Ljubica Smile

Jun. 1, 2018

... Najem avtomobila …

Ob prihodu na otok Lefkada nam je vodička pri opisovanju otoka omenila tudi čudovite plaže na zahodni obali. Vsekakor sva te plaže želela videti,Big Grin tako sva se odločila, da si najameva vozilo in se hkrati zapeljeva še malce po otoku, otok Lefkada namreč ni tako velik.{#smileys123.tonqueout}
Naslednji dan sva takoj po zajtrku šla v iskanje avtomobila v rent-a-car, ki je bil precej blizu najinega hotela ... videla sva ga namreč že takoj ob prihodu v Nydri.
Izbire tu ni bilo velike, Confusedvzela sva, kar je bilo pač na razpolago, vendar sva kasneje, ko sva se vozila naokoli, videla še druge izposojevalnice z večjo izbiro in boljšo ponudbo.

Prva leta sva si na najinih dopustovanjih izposojala oziroma rezervirala vozila kar na otoku, ugotavljala pa sva, da si je včasih težko izposoditi ustrezno vozilo za določen dan, ker jih včasih preprosto ni na razpolago, seveda pa je to odvisno od sezone ter seveda od otoka in kraja na posameznem otoku, zgodilo se nama je namreč že, da sva morala na avtomobil čakati dva dni. Sedaj rezervirava vozilo že doma … pravi čas … in ko pride tisti dan, ga greva preprosto iskat ali pa nama ga dostavijo do hotela.Big Grin Ugotavljala sva tudi, da imajo ponekod različne cene (za enak model)Confused in navsezadnje … brez lastnega prevoza je na kraju samem včasih težko iskati ustrezno varianto pri različnih izposojevalnicah, če gre seveda za večji kraj ali mesto, namreč z iskanjem izgubljaš dragocen dopustniški čas Blink… preko spleta pa je seveda slika popolnoma drugačna … in tako sva se kasneje raje odločala za rezervacije v naprej preko spleta.
Vozila, najeta na otokih, so omejena na vožnjo le po otoku in iz njega se ni dovoljeno peljati, tega na začetku seveda nisva vedela, ker nama nihče ni povedal Blush … in tako sva se en dan veselo vozila z njim tudi po celini Big Grin… no, o tem vam bom napisala drugič.
Omeniti moram še zavarovanje vozila. Ob najemu je običajno vključeno osnovno zavarovanje, kar je v redu za rabljena in malce starejša vozila, ki imajo že ob prevzemu posamezne manjše ali pa tudi večje praske in poškodbe,Blink ob najemu novejšega in boljšega vozila pa je bolje vzeti polno zavarovanje vozila … vožnja po grških otokih zna biti včasih »pestra«.{#smileys123.tonqueout}

Skratka ... če se vrnem nazaj … avto sva imelaSmile … kopalke in brisače tudi Big Grin… najin cilj pa je bila njihova znamenita plaža Porto Katsiki na zahodni strani otoka.SmileBig Grin

… kako je bilo izveste naslednji petek … Big Grin

… do takrat pa prisrčen pozdrav Heart… in obilo sončka vam želim … Ljubica

Jun. 8, 2018

... južni del otoka …

Letovišče Nydri leži ob vzhodni obali na sredi otoka Lefkada in kot sem že omenjala skozenj poteka glavna cesta iz smeri mesta Lefkada in naprej proti jugu otoka.
Po prevzemu avtomobila, ki sva ga najela, sva takoj krenila na pot … sprva na jug otoka Lefkada, kamor je vodila cesta … in nato naprej proti zahodu do čudovite plaže Porto Katsiki, pred tem pa sva se odločila, da si spotoma ogledava še kakšen zalivčekSmile in se podkrepiva,Big Grin preden greva na plažo … nekaj uric za »namakanje« v vodi in sončenje je namreč za naju več kot dovolj.

Ob odhodu iz letovišča Nydri je bila ura za nas dopustnike še dokaj zgodnja, čeprav je kazalec kazal že devet.Big Grin Letovišče se je že prebujalo, taverne so gostile turiste ob jutranji kavici, nekateri so bili že na pijači{#smileys123.tonqueout}, plaže pa so počasi pridobivale posameznike, ki so iskali primeren prostor za kasnejše sončenje.Cool
Najina vožnja je sprva potekala ob velikem zalivu, tu se namreč globoko v otok zajeda dokaj širok zaliv Vlicho, katerega ves čas krasijo jadrnice in raznovrstne ladjice, ob koncu zaliva pa se je cesta začela vzpenjati na hrib, od koder je bil čudovit pogled na celoten zaliv Wow…  in ker je na tem predelu kratka razdalja do južne obale, sva ob nadaljni vožnji kar kmalu zagledala zalivčke na drugi strani … na južni strani otoka. Cesta naju je vodila naprej v smeri zahod … in zavila sva v naslednji zaliv … do ribiške vasice Sivota.
Takoj na začetku vasice Sivota je bil nekakšen »divji kamp«, kjer sva tudi parkirala. Majhna vasica je delovala precej umirjeno. Ob obali so se vrstile taverne, poraščene z izrazito bogatim zelenjem, ki so dajale prijetno senco, nekaj mizic je bilo postavljenih na rob ob vodi, ob katerih pa so na vodni gladini lebdeli ribiški čolni, jadrnice in manjše ladjice. Sprehodila sva se po vasici in srečala le redkokaterega turista … nekaj hišic naprej in prišla sva do konca vasice, kjer je bila tudi manjša plaža … prazna sevedaConfused. Odločila sva se, da se vrneva do avtomobila in da se bova takoj odpravila naprej do naslednjega večjega zaliva in se tam okrepčala.Smile
Vožnjo sva tako nadaljevala proti zahodu in prišla do večje znamenite vasice oz. letovišča Vassiliki. Avtomobil sva pustila na manjšem parkirišču ob vasici in šla peš po ulicah ter kmalu prispela do centra. Takoj sva opazila živahnost letovišča … eni turisti so uživali ob pijači in jedači, drugi ob stikanju po trgovinicah, tretji pa spet kako drugače. Mizice so bile postavljene ob rob obale, zaščitene od sonca z velikimi senčniki ter dodatno osenčene še z visokimi drevesi, v ozadju pa so se prelivale čudovite turkizne barve morja in krasno dopolnjevale celotno podobo letovišča …  kjer se je seveda pogled za trenutek tudi ustavilWow. Sprehodila sva se še do pomola in si letovišče ogledala v celoti, od tam je bil namreč čudovit razgled naokoli, nato sva si poiskala mizico … in se tako ob pijači in jedači nekaj časa predajala užitkom.Love
V precej pestrem letovišču se je ves čas nekaj dogajalo … turisti so množično prihajali in odhajali, letovišče je namreč znano po odlični morski hrani in sem prihajajo turisti tudi iz drugih krajev na morske dobrote, sredi zaliva so se v daljavi videli windsurferji, ki so uživali na valovih, v pristanišču v neposredni bližini pa so se pozibavale ladjice, med njimi tudi ribiške, na katerih so lastniki urejali mreže.
Ves čas je rahlo pihljalo, kar nama je ob sicer izredno vročem dnevu zelo ugajalo.Smile
Kosilo je bilo odličnoSmile … sedaj pa z brisačo na plažoBig Grin… do katere še sicer morava pritiConfused

… več naslednji petek … Big Grin

… do takrat pa prisrčen pozdrav Heart… Ljubica

Jun. 15, 2018

... plaža Porto Katsiki …

Znamenita plaža Porto Katsiki leži pod pečinami na južnem delu zahodne obale otoka Lefkada … in tja sva tokrat bila namenjena.Smile

Ob vmesnem postanku v vasici Vassiliki sva se po obilnem in okusnem kosilu odpravila naprej. Big Grin
Letovišče oziroma vasica Vassiliki leži v globokem zalivu na južnem predelu otoka Lefkada. Precej veliko letovišče ponuja kar pestro izbiro, poleg seveda kopanja na peščeni plaži in uživanja v odlični kulinariki se lahko turisti tudi rekreirajo na valovih morja, tu so namreč odlični pogoji za windsurferje … ki pa jih je prijetno tudi opazovati. Wow
V času, ko sva odhajala iz vasice Vassiliki, so turisti še vedno prihajali na kosila, midva pa sva se napotila nazaj proti avtomobilu, da nadaljujeva pot, saj sva imela pred seboj še kar nekaj kilometrov.Cool
Zapeljala sva ob vasici Vassiliki, spotoma videla še del njihove plaže in nato krenila po cesti, ki je zavila proti severu.
Do plaže Porto Katsiki je bilo potrebno narediti kar velik ovinek, bližnjica čez polotoček je bila namreč neprevozna. Cesta naju je tako vodila najprej skozi nekakšno kotlino, kjer so rastle oljke, nato skozi hribovsko vasico Agios Petros, vmes so naju tu in tam »pozdravljale« koze, ki so se pasle po grmovjih,  ovinkasta cesta pa naju je tako pripeljala na stransko cesto, ki je zavila ponovno v smeri jug, pred tem pa sva si lahko ogledovala precej velike gore Wow… vsaj videti so bile tako. Seveda sva med potjo iskala pravo cesto … se tudi malce izgubilaBlink, saj so ceste precej razvejane … spraševala domačine za pot … in končno nama je uspelo priti na cesto, kjer sva že videla kažipote za najino plažoCool … kmalu za tem sva tudi prispela do cilja.
Po precej strmem hribu navzdol je cesta v ostrih ovinkih vodila vse do parkirišč in že od daleč sva opazila, da so visoko v hrib ob cesti parkirana vozila. Ko sva prispela bližje, se je tudi parkirišče že bolje videlo in bilo je polno … tako sva se odločila, da bova tudi midva pustila vozilo nekje ob cesti in šla pač peš naprej. Zaradi gneče je najin avto tako obtičal precej visoko na hribuConfused. Po cesti sva se napotila do parkirišča, ob katerem so stale pokrite taverne-restavracije, tik pod njimi, globoko pod pečinami, pa se je v zalivčku bleščala bela plaža, ki jo je oblivalo turkizno modro morje. Shocked
Celotna obala je bila na tem predelu zelo strma … oranžno-belo-sive skalne stene so se dvigovale navpično in izredno visoko, ob katerih so bili ljudje videti kot majhne mravljice{#smileys123.tonqueout}, barva morja pa se je prelivala v čudovitih turkizno-modrih odtenkih … lep prizor na pogled.Wow Ob plaži je bil na eni strani majhen polotoček z ozkim grlom, do katerega je bila speljana potka in od tam je bil krasen razgled na celotno okolico … na Porto Katsiki in velik del obale.
Zaradi pečin so do plaže vodile dokaj strme stopnice … in te so bile ves čas precej »prometne« … brez prestanka so se turisti vrstili po njih … eni dol … drugi gor … med njimi seveda tudi midvaBig Grin, saj drugače nisi mogel priti na plažo.Wink
Prispela sva na plažo in jo od tu videla v precej drugačni podobi … skale nad nama so se zdele še večje, pa tudi okrogli kamenčki pod nogami so bili precej odebeljeni. Sonce se je prevesilo že čez polovico neba in plaža se je od močnih sončnih žarkov zelo bleščala. Na enem predelu so bili ležalniki s senčniki, v bližini pa se je v jami pod skalami nahajal majhen »lokalček« … z osvežilno ponudbo seveda … {#smileys123.tonqueout}
Po ogledu sva si ob skali poiskala primeren kotiček, kjer sva se »zasidrala« Big Grin… in uživala  preostanek dneva na polno … Love

… prisrčen pozdravHeart … in obilo poletnega sončka vam želim … Ljubica

Jun. 22, 2018

... vasica Agios Nikitas …

Najin čas na znameniti plaži Porto Katsiki na zahodni obali otoka Lefkada, kjer sva se predajala soncu in morju, je prijetno in kar prehitro mineval, sonce pa se je medtem že napotilo proti obzorju. Ker sva imela do najinega hotela v letovišču Nydri še kar nekaj vožnje, sva se iz plaže odpravila malce prej. Smile
Nazaj sva se vračala po drugi strani … proti severu ob zahodni obali otoka Lefkada.
Plaže zahodne obale se nahajajo pod strmimi pečinami, na vrhu pa vzporedno poteka cesta, ki občasno ponuja pogled na čudovito morje in seveda na omenjene plaže … in v času, ko sva se vozila po tej cesti, je kljub precej nizkemu soncu morje še vedno ponujalo tiste lepe odtenke turkizno-modrih barv. Wow
Proti severnemu delu otoka so se obalne pečine postopoma nižale, tako sva tudi sčasoma lažje videla obalo.
Ob cesti sva zagledala tablo za kamp oziroma plažo Kathisma, do katere je kazalo, da je oddaljena sedem kilometrov, kljub temu sva zavila s ceste v smer, kamor je kazal kažipot.Big Grin
Prispela sva v Kathismo in ker je bil večer pred vrati, so v kampu že potekale priprave na večerno zabavo, široka peščena plaža, na kateri so bili razporejeni ležalniki s senčniki, pa je bila načeloma prazna, le na nekaterih ležalnikih je bilo nekaj turistov, ki so čakali na sončni zahod … tudi midva sva se jim pridružila{#smileys123.tonqueout}in si vzela trenutek časa, prišla sva namreč ravno pravi čas … Cool

Sonce je zašlo, midva pa sva se vrnila k avtomobilu in se peljala naprej. Kmalu sva prispela do naslednje vasice imenovane Agios Nikitas. Parkirišče za to letovišče je bilo pravzaprav ob glavni cesti. Vasico Agios Nikitas sva si že doma preko spleta ogledovala, sprva sva namreč imela v planu poiskati apartma v tem zalivčku, pa sva si nato premislila.Big Grin Tako sva se odločila, da se ustaviva še tu, se malce razgledava ter se okrepiva … žeja je namreč huda reč Big Grin…
Peš sva se napotila proti centru vasice, ki je bila od glavne ceste odmaknjene le nekaj metrov…

Agios Nikitas je dokaj majhna vasica in ena tistih, ki daje tisti prijeten občutek domačnosti … ta občutek sem namreč dobila takoj. Bil je že večerni čas in na ulici je bilo zelo živahno … sprehajalci povsod naokoli, eni že v večerni opravi, drugi še v kopalkah, taverne so se že napolnjevale, v majhnih trgovinicah so bile na prodajne artikle usmerjene številne radovedne uči, v otroških vozičkih so malčki radovedno opazovali dogajanja ali pa sladko spali … od povsod pa se je slišal razigran smeh. V tavernah so že stregli zgodnje večerje in ob mizah, kjer so že imeli postreženo hrano, pa so mali mačji potepuhi čakali ob dobrosrčnežih, ki so jim občasno dajali dobrote iz svojih krožnikov.Smile
Na obeh straneh uličice so stale taverne in trgovinice, ob koncu uličice pa se je nahajala peščena plaža, na kateri je bilo možno videti kar nekaj majhnih čolnov, sicer pa je bilo tudi tu dokaj živahno.
Na kratko povedano … prijetno letovišče.Wow

Po krajšem ogledu in predahu sva se odpravila naprej … do letovišča Nydri … do najinega hotela ... se osvežila ter se odpravila tudi midva na »zasluženo« večerjo.SmileBig Grin

… želim vam prijeten teden … Smile

… in prisrčen pozdrav Heart do naslednjega petka … Ljubica Smile

Jun. 29, 2018

... mesto Lefkada …

Omenjala sem že, da ima otok Lefkada istoimensko glavno mesto … mesto Lefkada. Mesto se nahaja na skrajnem severo-vzhodu in sicer takoj ob vstopu na otok, cesta namreč poteka tik ob mestu, oziroma gre skozi obrobje mesta. Na eni strani se mesto zaključuje ob kanalu, čez katerega je postavljen simpatičen lesen most, ki ga turisti radi uporabljajo za fotografiranjeBig Grin, na drugi strani pa ga objema velika moderna marina, v kateri je prostor za kar 620 večjih jaht Cool… in priznati moram, da je pogled na marino veličasten, nama jo je uspelo namreč videti čez dan.Wild
Mesto Lefkada sicer ni pretirano veliko, navsezadnje tudi otok ni velik in  kot večina drugih mest je seveda sestavljeno iz starega in novega dela.
Čez dan je celotna podoba precej umirjena, videti je možno le posamezne turiste, ki se tu in tam sprehajajo, tudi mnogo trgovinic in nekatere taverne so čez dan zaprte, zvečer pa dobi celotno mesto popolnoma drugačno sliko … mesto izredno oživi, na večerna doživetja pa prihajajo tudi turisti iz ostalih predelov otoka.
Cesta ob kanalu se zvečer zapre in ulica se spremeni v sprehajalno promenado. Mesto je tako zvečer napolnjeno … tako s turisti kot seveda tudi s samo ponudbo, zvečer je namreč vse odprto … trgovinice, taverne, restavracije, celo tržnica. Ne bom pretiravala, če rečem, da je zvečer dejansko vse »nabito polno«.BlinkBig Grin
Glavna sprehajalna promenada poteka ob kanalu, ob katerem se vrstijo taverne in se nadaljuje po uličicah med trgovinicami … pa vse do osrednjega trga, kjer prostor zasedajo večje taverne in restavracije s tradicionalnimi jedmi.

Midva sva doživela vse … mesto sva si ogledala čez danSmile … preživela pa sva tudi prijeten večer ob pestrem dogajanju … do poznih ur seveda. Big
 Grin{#smileys123.tonqueout}
Vsem, ki boste imeli priložnost, če boste seveda letovali na otoku Lefkada ali kje na bližnjem predelu celine in če vam je živahnost mesta seveda všeč, vam vsekakor priporočam nekaj večernih uric v tem živahnem mestu Lefkada.Cool

… želim vam prijeten teden … Smile

… in prisrčen pozdrav do naslednjega petka Heart… Ljubica

Jul. 6, 2018

... izlet po celini do vasice Parga …

Na otoku Lefkada je marsikaj zanimivega na ogled, vendar naju je kljub temu zamikalo, da bi se zapeljala še malce po celiniBig Grin, glede na to, da je dostop do celine preprost … poleg tega sva imela najet avto še za en dan … in tako sva šla na izlet...Cool
Zjutraj sva si seveda obvezno privoščila jutranjo kavico Smile… si zraven še dodatno podložila želodec z obilnim zajtrkom Big Grin ter se nato odpravila na pot.
Cesta naju je vodila najprej proti mestu Lefkada, tam sva prečkala tamkajšnje tako imenovano mokrišče, se zapeljala čez most in prispela na celinski del. Vozila sva se najprej v smeri Preveza, kjer je tudi letališče … ter nato vožnjo nadaljevala ob obalni cesti v smeri proti večjemu pristanišču Igoumenitsa, oziroma drugače povedano … v smeri severo-zahod.
Med potjo sva lahko ves čas zaradi bližine obale opazovala morje in kar kmalu sva prispela do naselbine Paralia s prostrano peščeno plažo, kjer sva se na kratko tudi ustavila. Ob pogledu nanjo plaže kar ni bilo konca Wow… na njej urejeni ležalniki s slamnatimi senčniki, v bližini, kjer sva se ustavila, pa nekakšen barček.
Vožnjo sva nato nadaljevala … se peljala mimo prečudovite cerkvice, ki jo lahko vidite tudi med priloženimi fotografijamiSmile … in poleg zalivčkov in vasic sva videla tudi večji močvirni predel (tudi ta fotografija je priložena), cesta je namreč tu speljana po griču, od koder je bil lep razgled naokoli.
Po nekaj ovinkih sva nato prispela do Parge. Parkirni prostor sva k sreči našla takoj in se odpravila peš proti centru vasice. Šla sva mimo ne ravno velike peščene plaže in prispela do središča vasice. Slikovita, barvita vasica Parga je tudi v živo izgledala kot na fotografijah, ki sva si jih predhodno ogledovala že domaWow. Raznobarvne hiše so bile razporejene po griču navzgor, poleg pa je na manjšem polotočku stalo obzidje gradu (iz 11.stoletja), znotraj katerega je bilo precej na gosto zaraščeno zelenje.
Pred nadaljevanjem v katerokoli smer sva si privoščila kavico v eni izmed kavarnBig Grin, od koder sva imela lep pogled na grad in vasicoSmile. Na pomolu, ki je bil postavljen sredi dogajanja, so se pripravljale ladjice na enodnevni izlet ... seveda poln turistov, na njih pa je pisalo Paxos-Antipaxos… to sta sosednja otočka, eden s prečudovitim turkiznim morjem … ampak, kot sva nato izvedela, so za tisti dan zaradi prevelikih valov na morju izlet odpovedali.
Pargo obkrožajo različni zalivčki, kjer se nahajajo tri plaže, manjša peščena tik ob vasici, najmanjša malce naprej ter večja z bogato ponudbo na drugi strani polotočka oziroma obzidja.

Pred nama je bil skoraj celoten dan in privoščila sva si vsega po malem … malce namakanja v vodi{#smileys123.tonqueout} … obhode po okoliciSmile … posedanje po tavernahBig Grin … in se zelo pozno popoldan z lepimi vtisi vrnila nazaj v Nydri, kjer je sledila seveda večerja … in kot običajno pohajkovanje po ulicah letovišča Nydri ter sprehod ob pristanišču … o katerem pa vam bom več napisala naslednjič.Smile

… Če ste slučajno že kje na dopustu, vam želim obilo zabave in nepozabnih trenutkov … sicer pa imejte se lepo, kjerkoli ste …

… prejmite prisrčen pozdravHeart … do petka … Ljubica Smile

PS: Z najetim avtomobilom se iz otoka načeloma ni dovoljeno voziti. Na tem otoku je sicer malce drugače, ker je pač povezan z mostom in ni potrebno na trajekt, na drugih otokih pa je situacija drugačna in turistov z najetimi vozili na trajekte itak ne spuščajo.

Jul. 13, 2018

... pristanišče v letovišču Nydri …

Tokrat se bom osredotočila bolj na pristanišče, ki se nahaja ob centru letovišča Nydri, njihove povezave ter seveda na sploh doživetje letovišča ob večerih ter vam na kratko napisala nekaj o tem.Smile

Nydri je največje letovišče na otoku Lefkada, kar sem že omenjala in promet iz njihovega pristanišča omogoča tudi preprost dostop do sosednjih otokov, ki jih v okolici niti ni tako malo.Wow V neposredni bližini, ki ga je iz letovišča Nydri možno tudi videti, je otok Skorpios, nekoč v lasti mogotca Onassisa, katerega kip stoji na otoku Lefkada ravno v letovišču Nydri … malce nižje se nahaja otok Meganissi, miren otok, na katerem oddih pomeni oddih v pravem pomenu besede, množičnega turizma namreč na tem otoku niCool … v bližnji okolici pa ležita še dva znana otoka, to sta Itaka in Kefalonia, je pa naokoli še nekaj manjših otočkov.

Iz pristanišča v letovišču Nydri so dnevne povezave z omenjenimi sosednjimi otoki (razen na otok Skorpios, ker je v privatni lasti), organizirani pa so tudi dnevni izleti z večjimi turističnimi ladjami, ki polega zanimivosti na otoku Lefkada vključujejo tudi oglede na sosednjih otokih. V nadaljevanjih vam bom tudi predstavila zanimiv organiziran celodnevni izlet z ladjo ter izlet v lastni režiji na sosednji otok Meganissi.Big Grin

Ob večerih, ko je bilo seveda na ulicah letovišča Nydri največ turistov, so se v pristanišču, ki je hkrati predstavljalo del celotne promenade, nahajale razsvetljene turistične ladje in ves večer predstavljale svojo ponudbo in vabile zainteresirane na organizirane dnevne izlete. Opremljeni so bili s prospekti in seveda ob zanimanju turistov so podajali dodatne informacije ter hkrati prodajali karte. Cene izletov so se nama zdele takrat zelo ugodne, navsezadnje se je to videlo tudi po zanimanju turistov, saj ga je bilo več kot dovolj{#smileys123.tonqueout} ... in seveda eno jutro sva na ladjici pristala tudi midvaBig Grin … no, o tem kdaj drugič.

Zraven večjega pristanišča v letovišču Nydri se nahaja velika urejena ploščad, kjer občasno prirejajo razne prireditve. V času najinega letovanja so imeli prireditev … nekakšno srečanje folklornih skupin, sodelovale so tudi skupine izven meja, kolikor sva takrat izvedela in zanimiv program je še dodatno popestril že tako živahno letovišče Nydri.
Na sploh so bili večeri v tem letovišču zelo prijetni, z raznimi dogajanji v središču in hkrati z možnostjo odmika v umirjene večerne sprehode ob obali.

Skratka, če na kratko povzamem … pestra ponudba raznovrstnih trgovinic in pekarn v središču naselbine … velik izbor tavern in restavracij v središču in naokoli… zabaviščni park za otroke … večji in manjši hoteli, nekateri tudi z lastnim bazenom … in še več … vse to je Nydri.
S tem člankom sem želela predstaviti letovišče za lažjo predstavo in seveda lažjo odločitev v primeru, če razmišljate o dopustu na otoku Lefkada.

V prejšnjih člankih sem opisovala zanimive plaže in zalivčke po otoku Lefkada, ima pa otok še eno zanimivost, ki pa vam jo opišem naslednjič.Smile

… imejte se lepo, uživajte v toplih poletnih dneh … Cool

… in prisrčen pozdrav do naslednjega petka vam želimHeart … Ljubica Smile

Jul. 20, 2018

... dolina slapov …

Otok Lefkada je eden redkih grških otokov, ki ima lasten vir vode, vendar čez poletje malce usahne. Se pa na otoku nahaja tudi višji slap in tako sva se odločila, da greva na krajši pohod in si slap tudi ogledava.Big Grin
Področje se imenuje kar Waterfalls in se nahaja v kotlini blizu letovišča Nydri.
Ker so običajno poletni dnevi na grških otokih precej vroči, sva krenila na pot takoj po zajtrku. Do slapov je iz centra letovišča Nydri približno tri kilometre in  nama se je zdela razdalja ravno pravšnja za dopoldanski krajši pohod.{#smileys123.tonqueout}
Pot naju je vodila najprej po asfaltirani cesti v naseljenem področju, ki pa je sčasoma prehajalo v okolje, poraščeno z bujnejšim zelenjem … in bolj ko sva se bližala slapovom, bolj hladno ozračje je postajalo, narava pa nama je med potjo stregla z gozdiči in gosto poraščenimi grmovji, sredi katerih je bilo slišati prijetno petje ptic.Wow Ob cesti je bila speljana struga, ki je bila v spodnjem predelu popolnoma suha, višje pa je bilo v njej še nekaj vode. Pot oziroma cesta se je nadaljevala ob strugi in prispela sva do manjšega gostišča, kjer so gostje uživali v prijetni senci. Cesta se je tu zaključila in nadaljevala se je urejena pot, ki je vodila med skalami in raznim zelenjem, hrupa iz letovišča že zdavnaj ni bilo več, slišati je bilo le glas narave … šumenje listov, petje ptic in občasno rahlo žuborenje vode.Love Pot se je vila proti koncu tudi med skalami in pred nama je nenadoma stal skupek velikih in visokih skal, skozi katere se je pot nadaljevala in naju popeljala do prvega večjega jezera. Barva jezera je bila čudovita. Vanjo se je stekala voda iznad skal kot nekakšen manjši slap, jezero pa so obkrožale raznobarvne skale in grmovje… očarljivo.Wow
Pot se je po lepo urejenih stopnicah nadaljevala v višje ležeči predel, kjer je bilo še več različnih jezer, na koncu pa se je pogled ustavil na slapu, po katerem se je pretakala manjša količina vode, pod njim pa je bilo jezero, kot nekakšen bajerček, v katerem pa je bila precej hladna voda. Nekateri so se šli vanjo celo malce ohladit.{#smileys123.tonqueout} Na sploh pa je hlad v tisti kotanji na sicer zelo vroč dan zelo prijal.Big Grin
Po krajšem postanku in ogledu sva se vrnila nazaj v letovišče Nydri, kjer pa je bilo ob prihodu že zelo vroče. Hladno okolje sva seveda šla iskat nekam v senco … ob hladni pijači seveda … Smile
Popoldan sva tokrat preživela kar na »domači« plaži,Cool večer pa kot običajno … v eni izmed tavern … na sprehodu po ulicah … ter po trgovinicah seveda.Big Grin

Vsem tistim, ki uživate v pohodih po naravi, vam izlet do slapov vsekakor priporočam … je dejansko nekaj drugačnega glede na to, da je na otoku … na morju …  je pa hkrati tudi krasna priložnost za rahlo ohladitev v vročih dneh.

… uživajte kjerkoli ste … doma ali na dopustu … Smile

… in prisrčen pozdrav do naslednjega petka vam želim Heart … Ljubica

Jul. 27, 2018

... izlet z ladjo - 1.del …

Izleti z ladjico so se mi vedno zdeli zelo zanimivi … in lepo popestrijo dopustniške dniSmile. V letovišču Nydri, kjer sva dopustovala, je bilo možnosti izletov z ladjami dovolj in odločila sva se, da greva na enodnevni izlet, ki vključuje kopanje na eni najlepših plaž, to je Egremni beach, ki leži na zahodni obali otoka Lefkada, hkrati pa je bil v programu obisk dveh tradicionalnih vasic na sosednjih otokih (na Kefaloniji in Itaki) ter ogled jame na otoku Meganissi.

Ob pomolu sta zjutraj čakali dve turistični ladji (obe za isti izlet) in ko sva prispela, se je na obeh ladjah nabralo že kar nekaj turistovUnsure. Karto sva že imela, tako sva se seveda lahko vkrcala takoj, sicer pa so jih na pomolu še kar prodajali.

Ladji sta bili dokaj veliki, v treh nadstropjih, na katerih so bile velike zunanje palube, na spodnjih dveh pa tudi lepo urejene notranje kabine.
Čas je bil za odhod  in po zvočniku nas je pozdravil kapitan, nam zaželel lep dan in nam sporočil, da bomo najprej odpluli na predel morja, kjer se radi zadržujejo delfini, da si jih bomo lahko ogledali v njihovem naravnem okolju, nato pa bo sledila pot po programu.
Ladji sta pluli med otoki, saj jih je na tem področju kar nekaj, med potjo smo si lahko ogledovali zalivčke in kakšne pol urce kasneje smo že opazili »spremstvo«Wow. Delfini so plavali ob ladji, nekateri celo pred njo in ko sem jih tako opazovala, kako poskočno so plavali bočno, so dajali občutek, da se poigravajo z ladjo oziroma kot da želijo tekmovati, kdo bo hitrejši. Kar nekaj minut so nas spremljali, nato pa so se odmaknili … mi pa smo pluli naprej.
Obala otoka Lefkada nam je bila ves čas dokaj blizu, tako sva lahko videla tudi tiste vasice, ki sva jih predhodno že obiskala, kot so Sivota in Vasiliki. Big Grin
Na skrajnem južnem delu otoka je koničast rt s svetilnikom, obkrožen s čermi, ki smo ga obpluli in prispeli smo na zahodni del, kjer se je obala že takoj na začetku navpično dvigovala iz morja.  Raznobarvne skale so pričarale navsezadnje lepo podobo obale.
Omenjala sem že, da zahodna obala otoka Lefkada ponuja prečudovite plaže … in prva od teh je bila pred nami … Porto Katsiki. Ustavili se sicer nismo, smo pa imeli dovolj časa, da smo si jo lahko temeljito ogledali iz »morske« perspektive. Strme pečine rahlo obarvane v rdeče so se strmo dvigovale nad morjem, nad njimi so se videle zelene strehe restavracij, belo plažo, ki se je v zavetju pečin razprostirala ob čudovitem modrem morju, pa je že obsijalo sonce.Wow
Vožnjo smo seveda nadaljevali … Smile
Ob pogledu na celotno obalo so se pravzaprav videle le ogromne skala, med katerimi so bile majhne bele plaže … in sledila je naslednja znamenita večja plaža … Egremni beach… kjer je bil v planu tudi daljši postanek …

… nadaljevanje sledi čez en teden … Big Grin

… do takrat pa prisrčen pozdravHeart in obilo sončkaSmile … Ljubica

Aug. 3, 2018

... izlet z ladjo - 2.del …

Naša plovba ob zahodni obali otoka Lefkada se je nadaljevala … plaža Porto Katsiki je bila že za nami, pred nami pa je bil pogled na navpične, pretežno bele pečine, ki so se dvigovale visoko nad morjem, morje okoli nas pa je bilo lepe modre (ne preveč temne) barve.Big Grin
Od daleč se je pod pečinami videl tanek bel pas, ki je ločeval morje od pečin in je sčasoma postajal čedalje bolj viden, morje pa je dobivalo lepšo in lepšo barvo, prelivajočo v turkiznih odtenkih. Približali smo se obali in pred nami je bila plaža imenovana Egremni beach. WowTežko je opisati občutek, ko vidiš tisto barvo morja v živo, eno je namreč videti nekaj v živo, povsem nekaj drugega pa je podoba na fotografiji. Morje se je od sonca bleščalo in nas na trenutke kar oslepilo. Prekrasna turkizna barva se je v vseh možnih odtenkih prelivala po obširni obali in nam ob pogledu nanjo jemala sapo.
Ladji sta se na večji medsebojni razdalji ustavili pred plažo, kjer smo se izkrcali in si privoščili kopanje ... in sončenje na obali seveda. Big Grin
Egremni beach je ena daljših plaž na otoku, saj naj bi merila okoli 2,5 km. Mi smo se ustavili na skrajnem južnem delu. Na tem predelu plaže ni bilo ničesar, saj je možno nanjo le z morske strani, na severnem predelu pa so po skalah urejene precej strme stopnice in je tako dostopna tudi peš.{#smileys123.tonqueout}
Večji okrogli beli kamenčki so pokrivali celotno plažo, ki so prehajali v morje najprej postopoma, nato pa se je precej hitro poglobila toliko globoko, da so lahko turistične ladje priplule skoraj do obale.

Skratka, uživali smo na plaži, mladina se je že takoj ob prihodu spuščala po toboganu z ladje, nekateri so skakali iz pomola, člani posadke pa so na žaru pripravljali meso in kar kmalu je tudi zelo lepo zadišalo.{#smileys123.tonqueout}
Po dobri urci smo se vsi vkrcali nazaj, pripravljeni na odhod in nadaljevali plovbo po programu … sledila je namreč vasica Fiskardo na otoku Kefalonia.Smile

… opis izleta se nadaljuje naslednjič … v petek seveda … Big
 Grin

… do takrat pa prisrčen pozdravHeart in obilo sončka Smile… Ljubica

Ali ste vedeli… ?:

… novembra leta 2015 je bil na tem področju hud potres, ki je na plaži Egremni vzel dve življenji… tu so se namreč skale odtrgale iz pečin in prekrile del plaže, tako je od takrat tudi podoba plaže malce drugačna.
… po mnenju vodiča Travel+Leisure naj bi bila plaža Egremni ena od 13-ih, kjer lahko vidimo najbolj »modro vodo« na svetu (tako pravijo) … jaz bi prej rekla »najbolj turkizno vodo«Big Grin

Aug. 10, 2018

... izlet z ladjo - 3.del …

Od plaže Egremni smo se polni vtisov od čudovitega morja Lovevračali proti jugu … po isti poti, ob obali otoka Lefkada mimo plaže Porto Katsiki, ki je bila sedaj že popolnoma obsijana s soncem Smile… nadaljevali smo pot med otoki in tako prispeli ob otok Kefalonia.
Kar kmalu je bil pred nami zaliv, v katerem smo lahko videli različna plovila, v ozadju pa majhno vasico… Fiskardo seveda. Ladja je pristala ob pomolu in čas je bil za izstop...

Majhna tradicionalna vasica Fiskardo je s svojo pisano paleto barvnih hiš v nežnih pastelnih odtenkih pričarala simpatično podobo naselbine, poleg tega je bila okrašena tudi z bogato cvetočimi bugenvilijami, ki pa so v tistem času že kazale znake odcvetanja. Arhitektura in ambient vasice so nas popeljale za trenutek v preteklost … v čas Benečanov, pristanišče je namreč obkroženo s hišami v Beneškem stilu.
Strnjene hiše so se vrstile ob zalivu, ob katerih so bile pod velikimi senčniki razporejene mize in nas popotnike vabile, da sedemo in preizkusimo kakšno kulinarično dobroto,Big Grin trgovinice okoli zaliva pa so se v tistem času napolnile … od nas seveda,Smile saj je želel vsak izmed nas popotnikov vzeti s seboj kakšen spominek ali kakšen tradicionalni grški izdelek, ki jih je bilo seveda v ponudbi kar nekaj.
Čas je seveda ob posedanju, nakupih in ogledu vasice kar prehitro mineval … ura pa nas je že začela opozarjati, da se moramo ponovno vkrcati, saj nas je čakala še nadaljna pot.{#smileys123.tonqueout}
Ob otoku Kefalonia leži otok Ithaca in naš naslednji cilj je bila vasica Kioni na otoku Ithaca.
Otok Ithaca nam je bolj znan kot Odisejev dom. Majhen otok ima le malce več kot tri tisoč prebivalcev, vasice po otoku pa so barvite in preproste … najbolj znana med njimi je Kioni, ki leži na severu otoka in pravijo, da je postanek v tej vasici obvezen.Big
 Grin
Obšli smo severni del omenjenega otoka in po urci plovbe smo prispeli v globok zaliv, kjer je ležala vasica Kioni. Umirjena majhna vasica je v zalivu strnjena med pristaniščem, plažo in majhnimi hišicami pričarala domače vzdušje.Smile Zaliv so krasile različne jadrnice in čolni, ki so umirjeno lebdeli na vodni gladini, ob njih pa so se pod velikimi senčniki vrstile mizice … in čakale na nas.Big GrinWink
Ko smo se izkrcali, se je vasica seveda v trenutku napolnila in prijetni turistični živ žav se je razlegal povsod. Postanek je bil tokrat krajši … za pijačo in ogled{#smileys123.tonqueout} … in po eni urci smo se vkrcali nazaj na ladjo.
Plovbo smo nadaljevali … kam? {#smileys123.tonqueout}

… to vam razkrijem prihodnjič … Wink

… do takrat pa prisrčen pozdravHeart in obilo sončka vam želim … Ljubica Smile

Aug. 17, 2018

... izlet z ladjo - 4.del …

Naš celodnevni izlet z ladjo se je počasi zaključevalWink…. Videli smo dve znameniti plaži otoka Lefkada to sta Porto Katsiki in Egremni, na slednji smo se tudi kopali, obiskali smo dve tradicionalni vasici na sosednjih otočkih Kefaloniji in Ithaci … in bilo je že pozno popoldan, ko smo zapuščali zaliv na otoku Ithaca, v katerem se je nahajala vasica Kioni, katero smo obiskali zadnjo.

Plovbo smo seveda nadaljevali … med otočki, ki jih je na tem področju kar nekaj in pot nas je nato pripeljala do otoka Meganissi, kjer se nahaja nekakšna kraška jama … toliko velika, da lahko vanjo zapelje ladja. Skratka, v planu je bil ogled te jame. Otok Meganissi se na eni strani zaključuje z dolgim repom in na njem se ta jama tudi nahaja. Zgodovinski viri pripovedujejo, da so se tu med vojno skrivale ladje oziroma podmornice.
Približali smo se jami, ki je že na daleč izgledala kot nekakšna velika odprta usta in res je bila toliko velika, da smo se zapeljali vanjo. Ob steni na eni strani jame smo lahko videli divje koze, ki so poskočno odhitele ven, ko smo se jim približali, ob pogledu na strop jame pa smo lahko videli male kapnike, ki so ponazarjali podobo kraške jame.
Zanimivo … Jamo smo tako videli, plovbo pa smo nadaljevali do naslednjega majhnega otoka imenovanega Skorpios, ki pa je sicer v zasebni lasti … nekoč mogotca Aristotla Onassisa, ladjarskega bilionarja.
Ladji sta se na enem predelu otoka Skorpios za krajši čas ustavili, kjer so se nekateri pognali v vodo, da se malce osvežijo, pogumni pa so v morje skočili kar iz zgornje palube …. seveda smo atraktivnemu skoku morali zaploskati.{#smileys123.tonqueout}

To je bil seveda zaključek izleta. Ladji sta se po krajšem postanku ponovno napotili naprej … tokrat nazaj »domov« Smile… proti letovišču Nydri, kamor smo prispeli ravno pravi čas, da smo se šli v hotel pripravit za večerjo, ki je tokrat zaradi daljšega potovanja še toliko bolj teknila.Big Grin

Izlet je bil čudovit, poln doživetij in ga vsem tistim, ki si radi nekako popestrijo dopustniške dni, vsekakor priporočam.

Dnevi dopustov se za večino žal približujejo h koncu, september se pač bliža in z njim se za mnoge začnejo nove obveznosti.
Želim vam prijetne tople sončne dni, kolikor jih je še ostalo.

… prisrčen pozdrav in obilo sončka vam želim Heart… Ljubica

Aug. 24, 2018

... izlet na otok Meganissi …

Omenjala sem že, da so iz letovišča Nydri kar dobre povezave … tudi z ladjo, tako sva se odločila, da se zapeljeva na sosednji otok Meganissi, si ga malce ogledava ter se hkrati razhodiva. Smile

Otok Meganissi je majhen in leži le nekaj kilometrov vstran od otoka Lefkada. Zanimiva oblika otoka ponuja lepe globoke zalive, notranjost otoka pa je zaraščena s starimi drevesi oljk. Zelo umirjen otok z majhnim številom prebivalstva in le posameznimi turisti je primeren za vse, ki se želijo v času dopusta odmakniti od hrupa in množice ter preživeti nekaj dni v popolnem miru.

Trajekt ima na otoku Meganissi dve postaji, prva je Spilia, druga pa Vathy, ki je v naslednjem globokem zalivu. Na pot sva se odpravila v dopoldanskem času, pot je bila kratka in kmalu smo prispeli v Spilio. Odločila sva se, da bova izstopila v Spiliji in se peš podala do Vasice Vathy, od koder sva se nato s trajektom vrnila nazaj v Nidry na otok Lefkada. Big Grin
V ribiškem pristanišču Spilia se je tik ob morju nahajala velika taverna, malce naprej pa se je ponujala prijetna urejena plaža. Takoj sem opazila, da je na tem otoku bistveno manj turistov v primerjavi z otokom Lefkada. Okolica zaliva je bila dokaj zelena in prijetna za pohajkovanje, pomirjajoče pa je deloval mir, ki ga je zmotil le kakšen pljusk morske vode.
Ob pristanku sva se napotila proti vasici Spartachori, ki leži tik nad pristaniščem Spilia (tega sva opazila že iz trajekta)Big Grin. Tudi vasica je delovala izredno umirjeno, prišla sva namreč v času, ko imajo pri njih čas za počitek, tako imenovano siesto, ob katerem so zaprte tudi vse trgovine (no, vsaj tu so bile)Blink.
Po krajšem posedanju v eni izmed tavern sva se napotila na pot. Cesta naju je vodila med starimi oljkami, kjer sva lahko videla le posamezne osle{#smileys123.tonqueout}, sicer pa je bila okolica precej pusta. Prispela sva do vasice Katomeri, od koder sva se po klančku spustila do zaliva, kjer je bila vasica Vathy. Okoli zaliva so bile razporejene stavbe, v pristanišču pa so bili ob privezih manjši čolni in jadrnice.

Ura še seveda ni bila primerna, tako sva zopet naletela na zaprte trgoviniceConfused, lokali pa so bili odprti, kjer sva tudi počakala na trajektSmile in se nato vrnila nazaj v Nydri.

Zaključna misel…. Če želite otok Meganissi obiskati s trajektom iz otoka Lefkada le za krajši čas, vam priporočam, da se odpravite na pot že zjutraj, ko je vse odprto, cena voženj pa je izredno nizka.

Narava, odmaknjenost, zalivčki, čista voda in prijazni domačini, to je prava kombinacija za oddih v pravem pomenu.Love

Ja, sedaj pa gre res že dopustniški čas h koncu in kmalu se bodo začele nove obveznosti … no, jaz, ki sem pa pridno delala čez poletje, si bom pa sedaj vzela malce dopusta.Big Grin

Imejte se skrajno lepo … in ... saj vem da morate biti delovni, pa kljub temu, vzemite si vmes malce časa zase, za družino in morda za kakšen vikend izlet…